رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی

حل مسائل معیشتی ارجح‌تر از رسیدن به تکنولوژی است

بامدادخبر – رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی گفت: برطرف کردن مسائل اقتصادی و معیشتی از رسیدن به دستاورد‌های  نانوتکنولوژی ارجح‌تر و مهم‌تر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، رامین مهمان‌پرست در نشست ائتلاف وحدت ملی استان فارس اظهارداشت: در طول ۴۳ سال گذشته تاکنون  دولت‌های مختلفی در قالب جریان‌های اصلاح‌طلب و […]

بامدادخبررئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی گفت: برطرف کردن مسائل اقتصادی و معیشتی از رسیدن به دستاورد‌های  نانوتکنولوژی ارجح‌تر و مهم‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، رامین مهمان‌پرست در نشست ائتلاف وحدت ملی استان فارس اظهارداشت: در طول ۴۳ سال گذشته تاکنون  دولت‌های مختلفی در قالب جریان‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا به دلیل  نداشتن برنامه مدون  نقاط ضعف بسیاری در عملکرد آن‌ شاهد بوده و درنتیجه نارضایتی را از سوی  اقشار مختلف جامعه به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر  مشارکت در انتخابات از حد معمول خارج شود تبعات سیاسی، امنیتی برای کشور به وجود خواهد آورد، افزود: برای برون‌رفت از معضلات باید دولتی  با برنامه  دارای تیمی خلاق و به‌دوراز فساد به وجود آید تا بتواند تغییر و تحول اساسی و بنیادین در  کشور ایجاد کند، چراکه هرگونه گرایش جناحی در این مقطع جواب نمی‌دهد.

مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دولتی ایده آل، احتیاج به رویکرد ملی است و در این راستا  رقابت بین برنامه‌ها نیست  بین شعار‌ها است و از تمامی افراد دلسوز و متعهد  دعوت می‌شود در مشارکت ملی شرکت کنند تا به اهداف اصلی خود دست‌یابیم.

وی تصریح کرد:  تغییر ساختار غلط اداری، کنترل افزایش مالیات از حد معمول برای بخش خصوصی و اصناف، تشکیل تیمی اجرایی و کارآمد برای ایجاد اشتغال، تنظیم بودجه بر اساس واقعیت‌ها، توجه به خواسته‌های جوانان درزمینهٔ ازدواج، شغل، مسکن و تفریح و تحصیلات تکمیلی از دیگر محور‌های ائتلاف وحدت ملی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائتلاف وحدت ملی  در مورد  مذاکره با آمریکا بیان داشت: با اصل مذاکره مخالفتی نیست ، مهم شرایط مذاکره و دفاع از حق  وحقومان است و در  این موارد اگر ضعیف عمل کنیم ، دشمن  از این فرصت استفاده کرده و به اهداف شیطانی خود دست می‌یابد.