شهردار شیراز با حضور در بخش بیرم شهرستان لار اعلام کرد:

تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز جهت امدادرسانی به منطقه بیرم اعزام شد

بامداد خبر :  پیرو بازدید وزیر کشور و استاندار فارس و ماموریت محول شده به شهرداری شیراز برای حضور و رفع مشکلات منطقه سیل زده بیرم، بخشی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز جهت امدادرسانی به این منطقه اعزام شده است.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس سید احسان اصنافی ادامه داد: ۱۴ دستگاه […]

بامداد خبر :  پیرو بازدید وزیر کشور و استاندار فارس و ماموریت محول شده به شهرداری شیراز برای حضور و رفع مشکلات منطقه سیل زده بیرم، بخشی از تجهیزات مدیریت بحران شهرداری شیراز جهت امدادرسانی به این منطقه اعزام شده است.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس سید احسان اصنافی ادامه داد: ۱۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و اکیپ های مدیریت بحران شامل دو دستگاه لودر، دو دستگاه بولدوزر، دو دستگاه بیل مکانیکی، ۶ دستگاه کامیون و دو دستگاه بابکت در منطقه برای امدادرسانی و خدمت به شهروندان این شهر حضور دارند.
وی درخصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری شیراز گفت: لایروبی مسیل ها، ایجاد خاکریزها برای آمادگی در برابر سیلاب های آتی، پاکسازی سطح شهر، آواربرداری منازل تخریب شده و جمع آوری گل و لای معابر از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری شیراز در دست انجام است.
شهردار شیراز ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم بخشی از زخمی که سیل به زندگی مردم منطقه بیرم زده است را التیام دهیم، افزود: حجم خسارت ها بالا است و نیازمند عزمی ملی و تخصیص بودجه مناسب برای جبران خسارتها هستیم.
لازم به ذکر است که علی اکبر سلطانی ربیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز و سیده مریم حسینی رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار شورا نیز به همراه شهردار شیراز از منطقه خسارت دیده بیرم بازدید میدانی داشتند.