رییس مجمع نمایندگان فارس:

بسیج نسخه شفابخش در حل مشکلات کشور است/عبور از گردنه های سخت انقلاب، بدون تفکر بسیجی غیرممکن بود

بامدادخبر – رییس مجمع نمایندگان استان فارس بسیج را نسخه شفا بخش کشور دانست و گفت: بسیج با بهره گیری از نگاه الهی و تفکرات ناب نبوی و علوی، در تمام مقاطع تاریخی و حساس، کشور را از گردنه های سخت عبور داده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ابراهیم عزیزی در آیین […]

بامدادخبررییس مجمع نمایندگان استان فارس بسیج را نسخه شفا بخش کشور دانست و گفت: بسیج با بهره گیری از نگاه الهی و تفکرات ناب نبوی و علوی، در تمام مقاطع تاریخی و حساس، کشور را از گردنه های سخت عبور داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ابراهیم عزیزی در آیین توزیع ۵هزار بسته معیشتی و کمک مومنانه که به همت بسیج ادارات استان فارس در محل مصلای سابق نماز جمعه شیراز برگزار شد، در سخنانی، تفکر و اندیشه ناب بسیج را عامل عبور از گردنه های سخت و دشوار در طول ۴۰سال از گذشت انقلاب اسلامی دانست.

او با بیان اینکه اگر تفکر و فرهنگ ناب بسیج در همان ابتدای انقلاب نبود، عبور از مشکلات غیر ممکن می نمود، خاطرنشان کرد: تجربه به ما نشان داد که با رفتارهای صرفاً اداری و تشکیلاتی نمی توان به جنگ مشکلات رفت و این موضوع را بسیج این شجره طیبه اثبات کرده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حرکت جهادی بسیج برای مقابله با آن افزود: اگر روحیه بسیجی و نسخه شفا بخش بسیج نبود، شاید تلفات ما به سبب کرونا، خیلی بیشتر از اینها بود لذا بسیج اینجا نیز به کمک کشور آمد.

عزیزی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در باب بسیج و قدردانستن این نعمت الهی تصریح کرد: بسیج در بزنگاههای تاریخی همواره با نگاه الهی و بهره گیری از تفکرات ناب نبوی و علوی وارد میدان شده و کشور را از بحران ها نجات داده است به طوری که رهبر فرزانه انقلاب این شجره طیبه را نعمتی می دانند که همه باید قدر آن را بدانند.

او با تقدیر و تشکر از تلاش های مومنانه سپاه فجر در کنار سایر نهادها در طول یک سال اخیر در مقابله با ویروس کرونا، این تلاش ها را ستودنی دانست و گفت: اینکه رهبری فرمودند قدر بسیج را بدانید، مهم ترین علت این فرمایش، آن عظمتی است که بسیج برای انقلاب اسلامی خلق کرده است.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: با نگاهی به تاریخ ۴۰ساله انقلاب به خوبی در می یابیم که اگر تفکر بسیج نبود، نمی توانستیم ایران اسلامی را از وقایع پیش آمده چون حوادث دهه نخست انقلاب، ۸سال جنگ تحمیلی، دشمنی های کینه توزانه عوامل استکبار و… نجات دهیم و همه این توفیقات به دلیل فرهنگ نابی است که به نام بسیج در جامعه حاکم است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حاج رسول استوار، عبدلله اسکندری و… خاطرنشان کرد: فرهنگ ناب بسیج نیازمند حفظ، توسعه، عمق بخشی و پاسداری است و برای این مهم باید برنامه داشت.

عزیزی همچنین با اشاره به توزیع کمک های مومنانه توسط بسیج ادارات گفت:کار خوبی که امروز انجام شده و پیش از این نیز بارها تکرار شده است، امروز تبدیل به یک فرهنگ فراگیر شده و این نیز ثمره تفکر بسیجی در امور است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز همچنان نظام شکوهمند ما نیازمند فرهنگ ناب بسیجی است؛ فرهنگی که برای آن شهدای بسیاری را تقدیم کردیم.