در بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه

بررسی خدمات و امکانات بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)

بامدادخبر – اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پنجمین روز از فروردین ۱۴۰۰، از بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، دکتر «محمدرضا حیدری» جانشین رییس ستاد سلامت نوروزی و معاون غذا و دارو به همراه دکتر «فرهاد شفیعی» […]

بامدادخبراعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پنجمین روز از فروردین ۱۴۰۰، از بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، دکتر «محمدرضا حیدری» جانشین رییس ستاد سلامت نوروزی و معاون غذا و دارو به همراه دکتر «فرهاد شفیعی» دبیر ستاد، با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)، از نزدیک نحوه ارائه خدمت و امکانات این بیمارستان را بررسی کرد.
اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) مانند اورژانس، تریاژ، اتفاقات، داروخانه، آزمایشگاه و بخش مراقبت های ویژه، امکانات و روند خدمات رسانی به بیماران و مراجعان را در ایام تعطیلات مورد ارزیابی قرار دادند.
دکتر «فرهاد شفیعی» دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه هدف از حضور در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) را بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، بررسی و پایش مسایل مربوط و تصمیم گیری در خصوص ارتقای سطح ارائه خدمت بیان کرد.
گفت و گو با پزشکان و کارکنان بیمارستان از دیگر برنامه های بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه بود.