بانکی که در استان فارس به جنگ کرونا رفت

بامداد خبر : با حضور شمس الدینی مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس و دکتر هوشمند معاونت پدافند غیر عامل و معاونت کمیته کرونای استان استانداری فارس، روسای علوم پزشکی و بیمارستانهای استان و مدیران استانی ، روسای محترم دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اصحاب رسانه اقلام و تجهیزات […]

بامداد خبر : با حضور شمس الدینی مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس و دکتر هوشمند معاونت پدافند غیر عامل و معاونت کمیته کرونای استان استانداری فارس، روسای علوم پزشکی و بیمارستانهای استان و مدیران استانی ، روسای محترم دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اصحاب رسانه اقلام و تجهیزات پزشکی در طرح شهید سلیمانی از سوی این بانک به مراکز درمانی استان در محل سالن شهید قاضی استانداری فارس تحویل داده شد.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، این طرح در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی از محل وجه التزام بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حمایت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و با مدیریت اجرایی اداره کل روابط عمومی در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی دو مرحله مجموعا ۲۵ هزار قلم کالا و تجهیزات پزشکی به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیارد ریال به مراکز بهداشتی و علوم پزشکی در کل کشور جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مرکز درمانی اهدا شد.
در این مراسم شمس الدینی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس بیان نمودند در این طرح طی دو مرحله مجموعا ۹۸۵ قلم کالا و تجهیزات پزشکی به ارزی ریالی ۱۲ میلیارد ریال جهت جلوگیری از گسترش این بیماری و کاهش دغدغه ها و تالمات کادر محترم درمان به مراکز علوم پزشکی و بیمارستانهای منتخب در سطح استان اهدا گردید.
او افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا متاسفانه همکاران بسیاری از شبکه بانکی کشورتعدادی از همکاران خود را از دست دادند که این موضوع لطمه سنگینی برای خانواده بانکی در سطح کشور بود که بر خود واجب می دانیم از این عزیزان در این ایین یادی بکنیم.
شمس الدینی بیان نمود آن روزها شیرزنان و دلاور مردان این سرزمین در لباس مقدس پرستاری و کادر درمان بر مبنای تعهدی که ا قسم پزشکی شان سرچشمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد و بدون هیچگونه چشم داشتی به جبهه ها رفتند و چه بسا مجروح و جانباز شدند و گاها به خیل شهدا پیوستند و در حال حاضر نیز بدون یک لحظه درنگ همانند گذشته و شاید هم در شرایط سخت تر در میدان و خط مقدم نبرد ایستادند و مجروح و شهید نیز دادند.
در ادامه این مراسم دکتر هوشمند معاون محترم پدافند غیر عامل و معاون کمیته کرونا استانداری فارس نیز با تشکر از مجموعه کادر درمان و همه عواملی که در مقابله با کرونا نقش داشتند، گفت: با کمک همه عوامل توانستیم در یک جایگاه مطلوب در مقابله با این بیماری قرار بگیریم.
او افزود: در این راستا بانک قرض الحسنه مهر ایران در تهیه تجهیزات و کمک های مومنانه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود یک هم افزایی خوب ایجاد کرد که جا دارد از مسوولان این بانک تقدیر و تشکر نمود هوشمند همچنین با بیان اینکه قرض الحسنه تجلی حاکمیت ارزش های اخلاقی بر سودجویی های اقتصادی است که یک نوع ایثار بوده، افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با این اقدام خداپسندانه، یک حرکت مومنانه در تامین برخی اقلام مورد نیاز بیمارستان ها انجام داد که امیدواریم بقیه موسسات نیز از این حرکت انسانی تاسی بگیرند. ضمن اینکه یاد و خاطره سردار سلیمانی را نیز گرامی بداریم که طرح این شهید والامقام نیز در مهار این ویروس نقشی اثر گذار ایفا کرد.
ضمنا در پایان این آیین به پاس قدردانی از زحمات و تلاشهای مدیران مراکز علوم پزشکی و بیمارستانهای منتخب استان از طرف بانک قرض الحسنه مهر ایران لوح تقدیر تقدیم شد.