امضای تفاهمنامه همکاریبین سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه (سیتی وان) و شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام (CINVU)

بامدادخبر– امضای تفاهمنامه همکاریین سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه (سیتی وان)<br>و شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام (CINVU) به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ،در این تفاهمنامه، دو طرف توافق کردند در کلیه امور آموزشی و پژوهشی در ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) و اعضای اتحادیه بین المللی روسای دانشگاهها (IAUP) […]

بامدادخبرامضای تفاهمنامه همکاریین سازمان بین المللی گردشگری با علایق ویژه (سیتی وان)<br>و شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام (CINVU)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   ،در این تفاهمنامه، دو طرف توافق کردند در کلیه امور آموزشی و پژوهشی در ۵۷ کشور عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) و اعضای اتحادیه بین المللی روسای دانشگاهها (IAUP) شامل پروژه های مشترک تحقیقاتی، برگزاری سمینار و کنفرانسهای علمی، برگزاری دوره های کوتاه مدت برای مدیران کشوری و دوره های دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی در ۲۲ شاخه گردشگری حلال، مدیریت و سایر بخشهای مرتبط همکاری نمایند.
لازم به توضیح است، سازمان بین¬المللی گردشگری با علایق ویژه (سیتی وان) عضو وابسته UNWTO تنها سازمان در ایران و جهان است که بصورت انحصاری گواهینامه گردشگری حلال را بر مبنای الزامات سلامت، کیفیت، حلیت و اصالت صادر می نماید. همچنین، سیتی وان بعنوان عضو رسمی و نماینده اتحادیه بین المللی روسای دانشگاهها (IAUP) در خاورمیانه و آسیای مرکزی، برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره های دکتری مهارتی، تجربی و پژوهش محور نموده است.
شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که به اختصار CINVU نامیده می‌شود، یکی از شبکه‌های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بنام کامستک (COMSTECH) است. میزبانی شبکه CINVU با جمهوری اسلامی ایران است. این شبکه که پایگاهی مهم و غنی برای تقویت و توسعه آموزش عالی همگانی جهان اسلام است، برای تحقق عدالت درعرصه دانش و اندیشه با تعمیق و تثبیت آموخته‌ها تلاش می‌کند. دانشجویان، اساتید، دانشگاهها و نخبگان از طریق این شبکه می‌توانند با توجه به علایق و گرایش‌های خود در زمینــه‌های مختلف علوم، به عرضه توانمندی‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی بپردازند.

در این مراسم، عضویت سازمان سیتی وان بعنوان نماینده IAUP در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی در شبکه دانشگاههای مجازی جهان اسلام (CINVU) پذیرفته شد.