آخرین برنامه کاری مراکز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز

بامدادخبر– آخرین برنامه کاری مراکز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز، اعلام شد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، در روز شنبه مورخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، بر اساس شرایط زیر خواهد بود. این برنامه […]

بامدادخبرآخرین برنامه کاری مراکز اجرای واکسیناسیون علیه کروناویروس در شیراز، اعلام شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه، نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، در روز شنبه مورخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، بر اساس شرایط زیر خواهد بود.

این برنامه بر اساس گروه های هدف و نوبت دریافت واکسن، تنظیم شده است که در صورت تغییرات احتمالی، آخرین اطلاعات از پایگاه خبری به آدرس covidvaccine.sums.ac.ir منتشر می شود.

گروه های هدف پس از دریافت پیامک نوبت دهی از سامانه salamat.gov.ir، می توانند در زمان اعلام شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

فعالیت مراکز تزریق واکسیناسیون، از ساعت ۸ صبح برای افرادی که در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند آغاز و تازمانی که به افراد نوبت دهی شده است، واکسن تزریق می شود.

یادآور می شود لازم است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت ‌دهی بوده و از افراد دیگر گروه های سنی درخواست می شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از نام نویسی و دریافت پیامک در روزهای آینده، به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند، چرا که امکان پذیرش افراد خارج از نوبت های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

همچنین از افراد دعوت می شود تنها به مراکز واکسیناسیون یاد شده در پیامک مراجعه کرده و از مراجعه به دیگر مکان ها و یا خارج از زمان یاد شده، خودداری کنند تا بتوانیم با مشارکت عمومی، شاهد اجرای موفق واکسیناسیون و سرعت بخشیدن به روند انجام آن در استان باشیم.

برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس، به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنید.

ضرورت پایبندی به پروتکل های بهداشتی پس از دریافت واکسن کرونا؛ تا زمان اعلام پایان قطعی کرونا در کشور