در نخستین روز پس از برگزاری انتخابات

شهردار شیراز از روند اجرایی پروژه باغ ایرانی بازدید کرد

بامدادخبر –شهردار شیراز هفته جدید و نخستین روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را با بازدید از روند اجرایی پروژه باغ ایرانی واقع در بولوار امیرکبیر آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، حیدر اسکندرپور شنبه ۲۹ خردادماه از روند احداث پروژه باغ ایرانی همچون بتن ریزی […]

بامدادخبرشهردار شیراز هفته جدید و نخستین روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را با بازدید از روند اجرایی پروژه باغ ایرانی واقع در بولوار امیرکبیر آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، حیدر اسکندرپور شنبه ۲۹ خردادماه از روند احداث پروژه باغ ایرانی همچون بتن ریزی گالری ورودی، کف سازی و محوطه سازی مجموعه، ساخت فضای اداری و خدماتی بازدید و بر نظارت مستمر و میدانی بر پروژه های مختلف سطح شهر تاکید کرد.

هم اکنون در نقاط مختلف شهر شیراز پروژه های متعددی نظیر خط دو مترو، بزرگراه شهید سلیمانی، پردیس سینمایی جوان، پردیس تئاتر نصر، تقاطع مدافعان سلامت، پیاده راه احمد بن موسی (ع)، پیاده راه استاد شجریان، فضاهای شهری مختلف مثل نارنجستان، باباکوهی و فاخته، بهسازی و کفسازی گذرهای تاریخی و … توسط شهرداری شیراز در حال احداث است که بازدید میدانی شهردار و مدیران شهری از روند اجرایی این پروژه ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، باغ ایرانی به مساحت ۱۰ هکتار، با الگوگیری از طراحی باغات ایرانی و با دارا بودن هزار متر آبنما، کوشک میانی، گالری ورودی، فضای سبز غنی و … در بولوار امیرکبیر نبش بزرگراه مهندسین در حال احداث است. این باغ یک فرصت گردشگری جدید را برای شهر شیراز به ارمغان می آورد.