رضایی ریس اداره منابع آب شهرستان فراشبند:

 انسداد ۲۰۰ حلقه چاه غیرمجاز دیگر را در برنامه داریم

بامداد خبر : آغاز عملیات جلوگیری از فعالیت چاههای غیرمجاز فراشبند با انسداد ۱۷ حلقه  در شهرستان فراشبند . به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  رئیس اداره منابع آب شهرستان فراشبند با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با آغاز عملیات تازه مقابله با جرائم حوزه منابع آب ۱۷ حلقه چاه غیرمجاز در نقاط […]

بامداد خبر : آغاز عملیات جلوگیری از فعالیت چاههای غیرمجاز فراشبند با انسداد ۱۷ حلقه  در شهرستان فراشبند .

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  رئیس اداره منابع آب شهرستان فراشبند با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: با آغاز عملیات تازه مقابله با جرائم حوزه منابع آب ۱۷ حلقه چاه غیرمجاز در نقاط مختلف شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی شناسایی، پر و مسلوب المنفعه گردید.
علی رضایی افزود: این عملیات ادامه خواهد داشت و ان شالله در حدود ۲۰۰ حلقه چاه غیرمجاز دیگر نیز که توسط گروههای گشت و بازرسی آب منطقه ای فارس شناسایی شده اند،مسدود خواهد شد.
رضایی آمار چاههای غیرمجاز مسدود شده را از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ حلقه عنوان کرد.
رئیس اداره منابع آب شهرستان فراشبند خاطر نشان کرد: وضعیت منابع آبهای زیرزمینی شهرستان با توجه به خشکسالی و فعالیت چاههای غیرمجاز، نگران کننده است و می طلبد که دستگاههای ذیر ربط در این رابطه با ما همکاری نمایند.
رضایی ادامه داد : در شهرستان فراشبند ۱۴۰۰ حلقه چاه مجاز و در حدود همین تعداد نیز چاه غیرمجاز فعالیت دارد و برای انسداد این چاههای غیرمجاز در راستای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی و نیز مبارزه با جرائم حوزه منابع آب نیازمند همکاری نهادهای ذی ربط همچون دادستانی و نیروی انتظامی هستیم.